روف گاردن چوب پلاست یعنی کیفیت متریال حس کنید

با استفاده از اقلام چوب پلاست نات وود ، تضمینی از مد نمی‌افتید.

  • کفپوش روف گاردن چوب پلاست
  • فلاور باکس روف گاردن چوب پلاست
  • طراحی روف گاردن چوب پلاست
  • مبلمان روف گاردن چوب پلاست

بعضی از محصولات چوب پلاست نات وود در اجرای روف گاردن

پروفیل چوب پلاست

NAT G10

چوب پلاست پروفیل قرمز 10cm

ابعاد مقطع:10*100
d15

NAT Ds15

چوب پلاست پروفیل دک 15cm

ابعاد مقطع:24*150
پروفیل چوب پلاست

NAT U80

چوب پلاست پروفیل ناودانی 8 سانتی

ابعاد مقطع:35*80
پروفیل چوب پلاست

NAT D90

چوب پلاست پروفیل دک 9cm

ابعاد مقطع:24*90
پروفیل چوب پلاست

NAT G12.5

چوب پلاست پروفیل 12.5 سانتی

ابعاد مقطع:10*125

ویدئو های روف گاردن چوب پلاست

روف گاردن چوب پلاست

روف گاردن چوب پلاست نوعی از بام سبز است که در طراحی و اجرای آن بیشتر از هر موارد دیگری از چوب پلاست استفاده می شود. Poly wood جایگزین بسیار مناسبی برای چوب طبیعی می باشد. از مزایای آن می توان به وزن کم، ظاهر شیک و جذاب، رنگ های متنوع تر امکان تولید در انواع فرم ها و شکل ها بدون آسیب دیدن به بافت متریال و قیمت مناسبی تری که نسبت به چوب دارد، اشاره نمود. روف گاردن چوب پلاستیک در موارد مختلفی چون طراحی کفپوش ها، طراحی آلاچیق های چوبی، طراحی مبلمان شهری، پرگولا ها، طراحی باکس گل و طراحی کفپوش سکوها کاربرد دارد. نکته ای که وجود دارد این است که دست طراحان در طراحی آن کاملا باز است و با کمک انواع مدل ها و طرح های چوب پلاست نمای زیبا و کاربردی برای رووف گاردن به وجود می آورند.

پلی وود یا چوب پلاست بهترین گزینه برای روف گاردن است که هر کسی را مجذوب خود میکند

مزایای روف گاردن چوب پلاست
نصب آسان: به علت وزن کم، وود پلاست حمل آسانی دارد و از آن جایی که قطعات آن پیش ساخته است، اجرای آن در محل حتی توسط افرادی که متخصص ندارند نیز قابل انجام است. مقاوم در شرایط آب و هوایی: مبلمان و عناصر بام سبز وود پلاست در هوای آزاد و باز قرار دارند به همین علت باید در برابر شرایط بد آب و هوایی از خود مقاومت نشان دهند و تغییر نکنند. مقاوم در برابر حشرات و کپک زدن: روف گاردن چوب پلاست در برابر عوامل خارجی مانند کپک و حشرات مقاوم بوده و به همین علت ماندگاری بالا و طول عمر زیادی دارد. سازگار با محیط زیست: از آن جایی که در اجرای وود پلاست روف گاردن از مواد دورریز و قابل بازیافت استفاده می شود، می توان این شیوه اجرا را سازگار با محیط زیست نامید. هم چنین خود پلی وود بعد از استفاده قابل بازیافت دوباره بوده و آسیبی به محیط اطراف نمی رساند. مقاوم در برابر ساییدگی و ضربه: کفپوش های روف گاردن پلی وود به طور مداوم در معرض ساییدگی های متوالی قرار می گیرند، بنابراین لازم است نهایت مقاومت را در این شرایط از خود نشان دهند. تنوع در طرح و رنگ: یکی از مواردی که در خرید چوب پلاستیک برای کاربری های مختلف، مورد توجه قرار می گیرد، تنوع طرح و رنگی می باشد که در مقایسه با چوب طبیعی یا فرآورده های آن، دارا است. این تنوع طرح ها و موجود بودن در رنگ های مختلف این امکان را به مشتری می دهد تا هماهنگی رنگ چوب پلاستیک با عناصر مختلف بام سبز را نیز در نظر گرفته و انتخاب بهتری داشته باشد.
معایب بام سبز چوب پلاست
در صورت نگهداری نامناسب از poly wood ، ممکن است به مرور زمان رنگ و کیفیت خود را از دست داده و به اندازه روز اول زیبایی و جذابیت نداشه باشد. در کل معایب چوب پلاستیک برای استفاده در روف گاردن، نسبت به مزایای آن بسیار کمتر بوده و قابل چشم پوشی است.
قیمت روف گاردن چوب پلاست
چوب پلاست نسبت به چوب طبیعی ارزان تر است. خریداری چوب پلاست بسیار به صرفه است و علاوه بر این صرفه اقتصادی از معایبی همچون مقاوم نبودن در برابر رطوبت، انبساط و انقباض و حشرات که جزو ویژگی های چوب طبیعی است، مبرا می باشد. روف گاردن پلی وود این ویژگی ها را نداشته و در برابر رطوبت مقاوم بوده و ماندگاری و طول عمر بالایی دارد. نصب روف گاردن چوب پلاست بسیار آسان است. قطعات آن از پیش در کارگاه ها تعبیه شده و به علت وزن کم، حمل و نقل آسان تری نیز دارند. بنابراین برای نصب و حمل عناصر چوب پلاست لازم نیست هزینه های بالایی پرداخته شود و از این جهت هزینه های زیادی برعهده کارفرما نیست. جنس اصلی poly wood از فیبر چوب و ترموپلاستیک ها می باشد و با دورریز های چوب مانند خورده چوب ها، پسماند های کشاورزی و پسماند های پلاستیکی تهیه می شود. به همین علت اجرای روف گاردن با چوب پلاست هزینه های مناسب تری نسبت به انواع بام سبز با چوب طبیعی و یا فرآورده های آن دارد.
اجزای روف گاردن چوب پلاست
برای اجرای روف گاردن موارد مختلفی طراحی و به کار گرفته می شود. مواردی که در دسته مبلمان قرار می گیرند مانند فضاهای نشستن، سکوها، میز ها و … ، موارد کفسازی مانند تایل های کفپوش چوب پلاستیک و باکس گل یا هم چنین پوشش دیوار ها نیز می توانند با متریال چوب پلاستیک باشد. از مزایای روف گاردن پلی وود می توان به حذف مناظر زشت شهری و به جای آن ها به وجود آوردن یک محیط سبز به همراه گرمی و دلنشینی چوب طبیعی است. مقاومتی که چوب پلاست در برابر فرسایش دارد باعث می شود، عمر مبلمان و اجزای روف گاردن بیشتر شده و در طولانی مدت بتوان استفاده بهینه و بهتری از آن ها داشت.
میز و نیمکت چوب پلاست ،نیمکت پارکی

مشاوره رایگان جهت طراحی و اجرای چوب پلاست

05137138915

09365615959

پروژه های روف گاردن چوب پلاست نات وود

  • چوب پلاست نات وود
  • چوب پلاست نات وود
  • قیمت چوب پلاست
  • چوب پلاست نات وود
  • روف گاردن
  • چوب پلاست نات وود
  • روف گاردن چوب پلاست
  • چوب پلاست نات وود
میز و نیمکت چوب پلاست ،نیمکت پارکی
محوطه سای  چوب پلاست ،فلاور باکس
میز و نیمکت چوب پلاست ،نیمکت پارکی

آلاچیق چوب پلاست در روف گاردن

نصب آلاچیق های پلی وود برای بام سبز جدا از ویژگی زیبایی ظاهری و جذابیتی که دارد، به علت سبک بودن ، هزینه های جابه جایی کمتری برای انتقال به پشت بام دارد. بنابراین استفاده از آلاچیق ها و ساخت سایبان های چوب پلاستیک برای بام سبز گزینه مناسبی است.

فلاورباکس روف گاردن چوب پلاست

امروزه استفاده از انواع فلاورباکس برای اجرای روف گاردن بسیار مرسوم بوده و طرفداران زیادی دارد. فلاور باکس های چوب پلاستیک بام سبز به دلیل تنوع فرم، کاربری زیادی داشته و برای انواع دکوراسیون های بام سبز مورد استفاده قرار می گیرند. چوب پلاست گزینه انعطاف پذیری است که می توان در کارگاه ها و کارخانه ها آن را به فرم های گوناگون و مختلف درآورد. بنابراین طراحی فلاورباکس های روف گاردن چوب پلاست دست طراحان را در طراحی انواع مدل های بام سبز باز می گذارد.

دیوارپوش چوب پلاستیک در روف گاردن

گاهی برای پوشش دیوار های پشت بام سبز نیاز به خلاقیت و نوآوری های خاصی است. یکی از این مصالح مدرن، poly wood می باشد. پلی وود از خاصیت عایق رطوبتی و حرارتی بالایی برخوردار بوده و استفاده از آن برای پوشش دیوار های بام سبز گزینه بسیار مناسبی می باشد. هم چنین دیوارپوش روف گاردن چوب پلاستیک در برابر ساییدگی و فشار مقاوم است و تغییر شکل نمی دهد.

اجرای روف گادرن چوب پلاست

برای اجرای بام سبز چوب پلاستیک باید مراحل مختلفی طی شود تا بهترین نتیجه به دست بیاید. ترتیب مراحل و رعایت نکات و استاندارد های موجود در این زمینه  اهمیت بالایی دارد. اولین مرحله از مراحل اجرای بام سبز چوب پلاستیک ، محاسبات سازه ای است. باری که توسط بام سبز قرار است به سازه تحمیل شود باید به طور دقیق محاسبه شده و تحمل این بار توسط سازه تضمین گردد. مرحله دوم آهن کشی و اجرای تاسیسات است. اجزای بام سبز به سبب کاربری هایی که دارند، به تاسیسات به خاص نیازمند است که باید به طور کامل اجرا گردد. در مرحله اجرای تاسیسات می توان اسکلت و سازه باکس های گل بتنی و یا بعضی از مبلمان های بام سبز که به سازه و اسکلت به خصوصی نیاز دارند، ساخته شوند. بعد از انجام دقیق عایق کاری و پایان زیرسازی ها نوبت به اجرای اجزای بام سبز چوب پلاستیک است. مواردی مانند کفسازی پلی وود، مبلمان و یا آلاچیق چوبی و … در این مرحله نصب می شوند. برای کاشت انواع گیاهان و درختچه ها نیز از قبل و در مرحله زیرسازی اندیشیده شده است که در ادامه به توضیح بیشتر عایق کاری در اجرای بام سبز وود پلاست پرداخته شده است.

عایق کاری روف گاردن چوب پلاست

همان طور که می دانید آبیاری گیاهانی که در روف گاردن کاشته و نگهداری می شوند همواره دغدغه بزرگی بوده است. برای آبیاری باید مسائلی همچون جنس کفسازی ها و محفظه های نگهداری گیاه، نوع گیاهان و میزان نیاز آن ها به آبیاری و … مشخص شود. در این قسمت از اجرای روف گاردن چوب پلاستیک ، عایق کاری و زهکشی از اهمیت بالایی برخوردار می شود. برای عایق کاری بام سبز پلی وود باید جزئیات خاص مشخص شود. در ابتدا باید طراحی مسیر در نظر گرفته شود به طوری که آب های سطحی به طور کامل کنترل شوند و مسیر آن ها مشخص باشد. آب باران نیز بر اساس شیب مناسب در کفسازی به سمت چاه هدایت شوند. برای کفسازی پلی وود روف گاردن می توان از رنگ های نانو عایق رطوبتی استفاده نمود. این رنگ ها از رسیدن آب و رطوبت به لایه های زیرین کف جلوگیری کرده و از آن ها در برابر پوسیدگی محافظت می کند.

قیمت کفپوش روف گاردن

روف گاردن و داشتن آن یکی از بهترین مزیت هایی است که هر کسی می تواند از آن بهره مند شود. اما کفپوش کردن این مکان هزینه هایی دارد که هرکسی را دغدغه مند می کند و به همین علت ما در این مطلب قصد داریم تا به قیمت کفپوش بام سبز بپردازیم.
برای خرید این محصول با بهترین قیمت و کیفیت با گروه ما تماس گرفته و ضمن انجام مشاوره و کسب اطلاعات مورد نیاز خود به ثبت سفارش و خرید محصولات چوبی مورد نظر خود بپردازید.

منظور از کفپوش بام سبز چیست ؟


منظور از بام سبز همان روف یا سقف آپارتمان ها و ساختمان و ها برج ها می باشد که با یک طراحی و دکور سازی متفاوت به یک مکان عالی گذراندن اوقات فراقت تبدیل شده است. بدیهی است که کف ساختمان ها که به طور معمول از سیمان یا … ساخته می شود برای این کاربری مناسب نمی باشد. به همین علت است که از انواع کفپوش روف گاردن برای تغییر کف این مکان استفاده می شود. قیمت کفپوش روف گادرن نیز بر اساس نوع کفپوش که انتخاب می کنید متفاوت می باشد که ما در این مطلب مهم ترین های آن را برای شما شرح می دهیم.

قیمت انواع کفپوش روف گاردن


به طور کلی مهم ترین کفپوش های روف گاردن که شما می توانید از آن ها در دکورسازی بام سبز خود از آن استفاده کنید به این شرح می باشد.
باید بر اساس شرایط جوی متفاوت روف گاردن خود جنس و متریال را نیز در نظر بگیرید و تنها به قیمت کفپوش توجه نکنید. در این صورت باید هزینه ی زیادی را صرف تعمیر ، بازسازی و نوسازی فضا نمایید که هزینه بیشتری برای شما خواهد گذاشت. کفپوش چوبی روف گاردن
یکی از بهترین جنس هایی که می توانید برای ساخت کفپوش بام سبز از آن استفاده کنید بدون شک کفپوش چوبی می باشد. این کفپوش به علت جنس، حالت و رنگ آن که دارد برای طراحی دکوراسیون نیز بهترین انتخاب است و در نهایت حسی از متفاوت بودن به شما انتقال می دهد. اما به علت قیمت کفپوش روف گاردن چوبی بهتر است برای ابعاد و وسعت های کوچک تر از این محصول استفاده کنید. انواع کفپوش های چوبی که شما می توانید برای روف گاردن از آن استفاده کنید به این شرح می باشد :
  ترموود : چوب طبیعی می باشد که در طی فرایند گرمایشی به کفپوش تبدیل شده و می توان از آن در فضای باز استفاده کرد. باید در نظر داشته باشید که در ساخت این محصول از چوب استفاده شده و قیمت آن می تواند بالاتر باشد.
چوب پلاست : در فرایند ساخت این محصول پلاستیک به چوب تبدیل می شود و یک محصول عالی برای کفپوش بودن با خاصیت ضدآب بودن تولید می گردد. قیمت این محصول برای استفاده به عنوان کفپوش بسیار مناسب می باشد.
کفپوش چوبی محدود به این دو مورد نیستند و لمینت و پارکت نیز از کفپوش های چوبی محسوب می شوند اما استفاده از آن ها در بام سبز به هیچ عنوان توصیه نمی گردد.
  کفپوش سرامیکی
سرامیک نیز یکی از محصولاتی است که به عنوان کفپوش می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. جنس و کیفیت سرامیک به گونه ای است که برای روف گاردن می تواند انتخاب مناسبی باشد با این وجود قیمت کفپوش روف گاردن سرامیکی است اما سرامیک با کیفیت از قیمت بالایی نیز برخوردار می باشد.
البته نباید از مزایا کفپوش سرامیکی یعنی استحکام بالا و مقاومت فوق العاده در برابر رطوبت را نیز نادیده گرفت و قابلیت تمیز کردن اسان که موجب می شود این محصول همچنان بتواند انتخاب مناسبی جهت بهره گیری از آن در ساخت کف روف گاردن محسوب شود.
  کفپوش سنگی
از دیگر گزینه های برای کفپوش محیط بام سبز می توان به کفپوش سنگی اشاره کرد. اولا باید گفت که کفپوش سنگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و در تغییرات آب و هوایی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. دوما که استفاده از سنگ از نظر هزینه ای برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود چرا که وجود معادن سنگ در کشور موجب شده است تا قیمت کفپوش روف گاردن سنگی به نسبت سایر گزینه ها کمی پایین تر باشد.
میز و نیمکت چوب پلاست ،نیمکت پارکی
میز و نیمکت چوب پلاست ،نیمکت پارکی
2023-08-20
روف گاردن چوب پلاست
قیمت محوطه سازی خاک روف گاردن چوب پلاست
مشخصات و قیمت خرید خاک روف گاردن چوب پلاست همانطور که از نام آن پیدا است، روف گاردن  چوب پلاست […]
2023-08-20
چوب پلاست
قیمت چوب پلاست برای محوطه سازی مبلمان روف گاردن
دسته بندی مبلمان فضای باز چوب پلاست دسته مبلمان فضای باز و مکمل های مبلمان فضای باز برای روف گاردن  […]
2023-08-20
قیمت کف پوش محوطه سازی روف گاردن
قیمت کفپوش روف گاردن روف گاردن و داشتن آن یکی از بهترین مزیت هایی است که هر کسی می تواند […]
2022-10-19
روف گاردن و تراس سبز

سوالات رایج درموردروف گاردن چوب پلاست

1 چه جور خدماتی می توانید به ما ارائه بدهید؟
خدمات محوطه سازی از جمله پله چوب پلاست،نرده چوب پلاست ،کف سازی چوب پلاست،کلبه چوب پلاست ،آلاچیق چوب پلاست ،نمای چوب پلاست ،میز و نیمکت چوب پلاست ، مبلمان باغی چوب پلاست
2می توانم نمونه کارهای روف گاردن جوب پلاستون را ببینم؟
بله در همین صفحه یا برای دسترسی سریع کل نمونه ها کار ها را در منو میتوانید ببینید
فارسی